CZECH-SLOVAK TOURNAMENT - rozhovor s jedním z manažerů

21.01.2009 15:35

Celkem 50 klubů z Česka, Slovenska a Irska se přihlásilo do prvního ročníků juniorského turnaje CZECH-SLOVAK OPEN Tournament U21. Nechybí mezi nimi i celá řada velkých a známých klubů. Na druhou stranu je mezi účastníky i celá řada malých a začínajících týmů z nevelkými zkušenostmi. V následujícím rozhovoru se Vám představí jeden z vůbec služebně nejmladších slovenských trenérů - Bagwelltheo týmu AB COSMETICS Pezinok

/Manažera vyzpovídal a rozhovor provedl slovenský manažer seipet ./

 

Od kedy hras DO?
DO hram od 12.12.2008, prvy zapas ma cakal uz 14.12.2008, v premiere som na moje velke prekvapenie uspel.

Co ocakavas od Czech Slovak Open Tournament u21?
Ide hlavne o odskusanie mladych hracov,ktori pocas sezony neodohraju vela zapasov. skusit nove herne styly, taktiky a dam sancu aj mladsim hracom, ktori v juniorskej lige neodohraju vela minut, aby ziskali nejake skusenosti a porovnali sa so silnejsimi supermi

Cize cisto iba dat prilezitost mladym?
Ano, to je hlavny ciel, dat sancu mladym hracom, ktori este maju vsetko pred sebou, nech sa pomaly rozohravaju... je to sanca porovnat sa timamy, s ktorymi by som sa asi nikdy nestretol (vdaka seipetovi za napad )

Ako vidis sance tvojho teamu......?
Kedze zreb nebol ku mne milostivy, mozem len a len prekvapit... a ak sa mi nepodari postupit, pokusim sa aspon supera potrapit. Drzim palce slovenskym timom ;

a tvoje sance v lige a v juniorskej lige?
V lige ktoru hram (3rd H ) som zatial vyhral vsetky zapasy, takze som spokojny.V juniorskej som odohral iba 1 zapas, ktory som prehral. Preto prave tento turnaj vyuzijem na odskusanie druheho brankara a zaloznikov

Dik za rozhovor...a vela stastia
dakujem
vela stastia aj vam

—————

Zpět